neděle 6. března 2016

#LunarEpic Flyknit in Prague !

Když mi minulý týden přišel dotaz na to, zdali mám 3.3. večer čas na jeden event od Nike, nepřemýšlela jsem ani minutu. Jasně, že mám! Nike je moje srdcovka a pro srdcovky se čas udělá vždycky přeci! (To, že každý čtvrtek mám výuku do 21:30 protentokrát pomineme J)


A tak mi v pondělí v mailu přistála pozvánka s textem, "...událost je vlastně tak tajná, že jediné, co ti můžeme prozradit je, že tě po 20. hod vyzvedne auto" Aha?! To vypadá vážně zajímavě. Jediné, co jsem díky sociálním sítím tušila bylo, že 3.3. je celosvětové odhalení nových Nike běžeckých bot LunarEpic Flyknit, ale jak vypadají nikde nebylo .. Takže vážně tajemství - a to mi v dnešním především digitálním světě přijde naprosto geniální J

Pro jistotu jsem si ve čtvrtek vzala do práce běžecké boty očekávajíc nejspíše spešl Nike výběh s ukázkou nových botek.
20:27 zvoní telefon: "Dobrý den, tady je řidič Uber, čekám na vás dole" "Dobrý den, a mám si vzít všechny věci už s sebou, nebo jen to běžecké?" "Jooo slečno, to já nevím" "Ok, tak já jsem za tři minuty u vás"

20:31 z černého Superbu vystupuje trenér Nike+ Run Club Prague,  "Ahoj, já jsem Robert" a z kufru vytahuje obří černou tašku se slovy "Tady máš od nás malý dárek, můžeš se prosím tě jít zpátky v rychlosti převléct?! My tady na tebe počkáme."

Vybíhám schody zpátky do kanceláře a zkoumám obsah tašky, tepovka mi okamžitě z klidných 80 vylítává na 140. Komplet nová běžecká výbava od ponožek, přes legíny až po bundu. Wow. Poprvé v životě mám na sobě modré běžecké věci (!) J  Přezouvám se do svých běžeckých tenisek a tím více tuším společný výběh...

20:45 Superb míří ke Stromovce.. "Tak to je jasné, jdeme běhat. A to je super, jelikož ve Stromovce jsem snad ještě nikdy v běžeckém nebyla. Nová místa pro mého Garmina, jupíjej" jdou mi myšlenky v hlavě.

20:50 Jdeme k Planetáriu.
20:51 Jdeme po schodech k Planetáriu.
20:52 Vcházíme do Planetária.

AHA?! 

20:54 Nike Prauge Crew mě vítá a usazuje do jednoho ze sedaček vedle dalších 5 lidí. Jsem zmatená, znám jen Roberta, slečny z Nike, které se mnou komunikovaly, a to je vše. Planetárim je poloprázdné, je nás tam minumum.

21:00 OSM (!) nás sedí v jedné řadě v planetáriu a obloha se začíná ztmavovat. Hvězdy vychází. Velký vůz. Měsíc. Země. Měsíc. Kocháme se pohledem na nebe a kolem nás jen tak nenápadně skáče fotograf a cvaká. Zajímavé.
Projekce Měsíce je naprosto božíí, když tu vyskočí zpoza projektoru Lenka a začíná povídat o mrazu po zádech, speciální atmosféře, Armstrongovi a... novince LunarEpic Flyknit od Nike! A proč, že nás osm tam teď sedí? No protože jsme byli vybráni, abychom tyto boty viděli v ČR jako první a jako první je otestovali !!!

MAZEC!

Jdeme pod záři Měsíce (čti na pódium), kde je krabice, pod kterou se skrývají ony epické běžecké boty. Ve chvíli zvednutí poklopu jen žasnu. Tak zaprvé jsou úplně jiné než ostatní běžecké boty, ale hlavně jsou krásné! A po chvilce poslouchání povídání o nich zjišťuju, že k tomu všemu jsou i neskutečně promakané !

Celá vrchní část je tvořena z jednoho kusu prodyšného materiálu Flyknit, takže nikde netlačí (sama mám materiál už odzkoušený na mých Flyknit Lunar1). Co mě na botech na první pohled oslovuje nejvíc je zvýšený kotník, takže pro mě hned blik v prakticky smýšlejícím mozku "už nikdy mi nebude zima na kotníky", ale zároveň i to, že bota splyne s pohybem nohy.
Vyprávění k podrážce je podle mého na malou seminární práci J, každý dílek má totiž svou funkci. Kromě toho, že je podrážka plně odpružena, tak její flexibilita vychází ze speciální mapy s rozložením tlaku na chodidle, která přesně reaguje na potřeby běžce. Díky. 


Lenka tak hezky o běžecké novince povídala, my se kochali a nechávali botu kolovat, abychom si ji všichni ošahali - je neskutečně lehoučká! A aby večer nabral ještě více na obrátkách, tak pod měsíční záři přišla i samotná Denisa Rosolová, která už NikeEpic Flyknit testovala a říkala nám své dojmy, své běžecké plány a vlastně povídala o všem možném J.
A když jsme si mysleli, že nás už ten večer nemůžou překvapit více, byla vyslovena tato slova:"A teď jděte ke svým trenérům, kteří vám předají váš vlastní pár LunarEpic Flyknit" Cožeeee??! No a vážně, Robert držel tu nejkrásnější krabici, jakou jsem kdy viděla, s nápisem RUN FOREVER. Otevírám a jsou tam ! Svítivě oranžové osmatřicítky. Prosím, že to není sen!


"No a jestli jste se všichni už podívali na své nové LunarEpicy, tak budeme pokračovat dál..."

21:40 Nasedáme zpátky do Superbu a jedeme někam podél Vltavy a Stromovky, kde jsem snad nikdy ani nezabloudila.

21:55 Naprosto prázdná atletická hala: "Takže právě jsme v hale, kde se konalo mj. i mistrovství republiky, abyste si zde vaše nové LunarEpic Flyknity vyzkoušeli na vlastní nohy ve společném tréninku s našimi Nike trenéry a Denisou."

První seznámení. Myslím, že to bude láska! 

A to jsme my a naše je tato čtvrteční noc! 

Selfíčko s Denisou rozhodně nesmělo chybět! :-)

No, co vám budu povídat. Bylo to boží. Do půl jedenácté jsme běhali po tartanu, zkoušeli abecedu, sprinty, kluci si přidali i běžeckou dvoustovkou výzvu. A abych nezapomněla, pořád tam byli ti fotografové JJJ. V jedenáct jsme se pak všichni rozloučili a jeli Uberem domů, do postele. Upřímně? Další 3 hodiny jsem neusla. Zaprvé jsem byla nabuzená z tohoto nočního tréninku, který je pro mě v zimním období tabu, a zadruhé jsem se bála, že když usnu a v pátek ráno se vzbudím, tak to celé bude jen sen...

Ale nebyl!!!

Nové botky jsem už dvakrát protáhla po pražských ulicích. Samozřejmě, snažím se vyhýbat všem kalužím, bahnům a jakýmkoliv jiným náznakům nečistoty povrchu, jak už to ostatně vždy v případě nových bot bývá J A co mám říct - že jsem si v nich zaběhla svůj rekord na 3 km? To by bylo velké klišé, každopádně je to pravda! Jsou tak neskutečně lehké a pohodlné, že bych v nich nejraději i spala.


Ještě jednou obrovitánské díky Nike Prague za tuto skvělou příležitost a především zážitek, se kterým už asi navždy budu mít spojené epické datum 3.3. Y

Žádné komentáře:

Okomentovat